Waarom Bi?

BI-marketing, Sabrina Cavaliere, online marketing, content management, websites, webdesign, sociale media marketing

Hallo,

Mijn naam is Sabrina Cavaliere.

Wil je meer verkopen via jouw online kanalen?

Of wil je zichtbaarder zijn op het internet?

Dan ben je bij mij aan het juiste adres!

Als allround sales, marketing en communicatie specialist is het mijn doel om door middel van mijn kennis en expertise jouw onderneming online te helpen floreren. 
Samen kijken we waar je naartoe wilt. Wijs onderzoeken, ontdekken, plannen op jouw tempo. Rekening houdend met de tijd en het budget dat jij hebt om te spenderen.

Iedereen is goed in zijn eigen vak. Dus laten we samen hetgeen waar jij goed in bent de wereld in sturen.

Met een gebruiksvriendelijke website en door de juiste sociale contacten te leggen help ik jouw om jouw droomklanten te bereiken.

Hoe ? 

Eerst en vooral moeten wij zorgen dat jouw website technisch helemaal in orde is!

Van optimale layout tot SEO-vriendelijke copy.

Door mijn ervaring in Search engine marketing en contentmarketing kan ik jouw met raad en daad bijstaan of zorgen voor de onwikkeling van jouw website.

Nadien stel ik een marketingplan voor je op. Hierdoor krijg je meer grip en kan je doelgericht campagne voeren. In mijn plan hou ik rekening met alle online en ofline especten van je onderneming.

Hieruit volgt dan een creatief concept met een doeltreffend design om zo jouw boodschap met het gewenste effect over te brengen bij jouw droomklant. 

Zo bouw ik samen met jou aan  je verhaal creëren we samen een sterk merk.

When you surround yourself with people who support your dreams you will achieve success more quickly

a little bit about BI

"BI" komt van Business InteLigence maar ook van Bina, de afkorting van Sabrina.

Al van kinds af aan ben ik geboeid door reclame. 
Ik vond het vreselijk als de reclameblokken werden doorgespoeld. Reclameboodschappen tonen altijd de mooiste kant van de wereld.

Later werd reclame een bron van inspiratie. Vooral de reclame die voortkwam vanuit de industriële revolutie, eind 19de eeuw, weten mijn hart te bekoren.  Door het 'reclamare' is mijn interesse in communicatie en marketing steeds blijven groeien.

Mijn passie en de kennis errond delen met de wereld geeft mij voldoening en maakt mij gelukkig.

Advertising is dead

Long live advertising